måndag 30 augusti 2010

Veckan som kommer

Jag är helt slut efter helgen (känns som om de orden börjar tappa sin styrka..) men så roligt jag har haft! Måste dock gå och vila nu, ska på ett väldigt spännande möte i eftermiddag och jag behöver ALL energi jag kan få! Men först ska jag bara skriva in veckans happenings...


Måndag - 13.30 Möte på ALMI.
(vågar knappt säga vad det handlar om men en liten idé jag har bara...... Önska mig lycka till!!)

Tisdag - 10.30 Akupunktur

Onsdag - 10.30 Veterinär

Torsdag - 11.30 Akupunktur. Lunch. 13.00 St. Lukas

Fredag - 13.00 Frisör. Operation "rädda Petras hår" börjar! (håll tummarna!)

Lördag - Tömma Farmors lägenhet i Dalarna. ( E.U har kräftskiva på kvällen).

Söndag - VILA, SOVA, VILA, SOVA


I samma veva har advokaten vaknat till liv och skickat nya papper och fodringar till försäkringsbolaget. Min arbetsterapueft är inte i tjänst på obestämd tid då hennes far avlidigt. Jag måste få tag i en läkare och få ett nytt intyg skrivet om min tillvaro och hälsa inför kampen mot FK som tas upp senast den 15 oktober. Ge mig styrka! Mitt i allt detta ska vi flytta källardörren, gjuta ny ingång, sätta in en kamin i vardagsrummet... Nu blir det soffan!


PS. TACK kära underbara älskade vänner för en härlig och rolig fredagskväll!

Inga kommentarer: