torsdag 26 augusti 2010

Akupunktur nr 3

Idag var jag där för tredje gången och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker än. Är ju för tidigt att säga om det funkar eller inte men hon som sticker mig jublar i alla fall för min kropp reagerar så bra. Så det är ju bara hoppas på att jag själv också märker något positivt framöver!

Resten av denna dag ska jag bara vara hemma och mysa omkring. Eller ja, jag har en hel del att fixa men jag ska smyga runt i mina tofflor och tjocktröja så man har den känslan i alla fall. Känns välbehövligt!

Men jag har en del att fixa med, sånt där krångligt och jobbigt pappersgrejs. Det närmar sig den 15 oktober och innan dess måste jag ha skickat in min nya ansökan till FK om aktivitetsersättning för nästa år. Jag måste innan dess då ha haft kontakt med min läkare och fått ett nytt intyg som tar tid att skriva. Jag måste ha lagt upp en bra plan som de kan godkänna för annars får jag bara nej. Nej ursch nu fick jag huvudvärk, detta ville jag inte tänka på nu. Det orkar jag inte med.

Hm.. vad är det här för inlägg egentligen? Känns som att jag bara vimmlar runt. Jag önskar att jag kunde komma till ro och känna att jag hade koll på alla papper och sysslor som måste göras. När vad ska göras och vilket man ska prioritera och sen orka med det också. Ja.. min hjärna ligger fortfarande där bak. Därför får det vara bra för idag. Ska försöka få tag i veterinären då våran hund fortfarande inte mår så där super... Lille snutten!

Inga kommentarer: