måndag 2 augusti 2010

Semester

Semestern börjar lida mot sitt slut och även om jag känner tyngden av det så blir det skönt med vardag igen. När M har semester blir det alltid som en enda lång helg för mig. Jag är inte van att han är hemma och jag har inte lärt mig hur jag ska lägga upp mina dagar då. När jag är ensam har jag mera rutin och hinner med att känna av hur jag mår. När han är hemma i flera veckor så blir det liksom lite upp och ner vänt allt det där med rutiner och så.

Jag tänkte inte skriva något större inlägg idag heller då jag fortfarande njuter av våran semester. För även jag har en vecka kvar! Min härliga ledighet kommer att avslutas med en maraton helg som jag längtar till! Jag och en vän ska åka till Sundsvall, bo på hotell över helgen och gå på de bästaste bästa ROXETTE konsert! Åååå så jag längtar!!

Så om cirka en vecka återkommer jag till min bloggande värld! Njut av sommaren!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja njut du med av semestern!! Mm de ska bli så kul att åka på en liten tripp!! Ha de fint Vännen! Puss / H

Majs sa...

Hur var Roxette då? =)