söndag 2 maj 2010

Livets hemskaste ..

Tårar så tyst och stilla. En tung och skräckblandad dag. Min farmor är väldigt sjuk, det har varit en turbulent helg. Mest drabbade det mig idag. Sitter nu här och har just fått lite lugnande nyheter, godartade mitt i det hemska. Ett litet lugn fyller mitt hjärta och jag kan andas lite mer. Inte slappna av men andas lite mer. När livet ska ta slut vet ingen.. Jag gråter vid tanken, vill inte tänka!!

Värken krampar i nacken efter anspänningarna och bil resan fram och tillbaka till Dalarna. Ont gör det men det är ingenting jämfört med en svart sorg som kanske närmar sig. Ursch vill inte skriva så här, så privat men så sant.


Eftersom vi trodde vi skulle ha flyttat nu i helgen som varit så har vi inget internet (eller hemtelefon) längre. Så uppdateringarna på bloggen kanske blir lite lidande den här veckan men så kan det ju vara även fast man har internet... Jaja.. tänkte i alla fall säga det för er som undrar. Ibland funkar det trådlösa som grannen har och då kan jag smygsurfa på min gamla bärbara och hitta på hyss.. Eller inte för datorn är den segaste som finns! Nu ska jag försöka få till någon lyxig maträtt mitt i allt snurrigt kaos.

1 kommentar:

Therese sa...

hej.
Lider med dig.. hörde det tråkiga..
Det är det värsta som finns när nära å kära inte mår bra.. man är så maktlös..
kram på dig..
Therese och W