tisdag 4 maj 2010

Lite fler goda nyheter eller åtminstone lugnande för stunden anländer emellanåt. Fast ingen vet väl riktigt hur eller när det kommer att sluta.. Så tillvaron är väldigt oviss, jag går och tänker jämt.. Men livet får väl utvisa när det tar slut för något annat kan man inte göra..


Idag är bilen inne på verkstaden för att byta de total slitna sommardäcken till två par nya och ställa in framvagnen. Det har varit påfrestande att köra våran bil på sistone så jag hoppas det blir bättre nu! Hur som helst har jag varit hundfri hela dagen då Zimba är hos sin bästis Rambo i Hovsta och jag är i stan. Jag har varit hos mommo och moffe ett par timmar över lunch. Nu är jag tillbaka hos mammsen och pappsen fast jag är själv här. Snart borde bilen vara färdig så då kan jag återvända hem eller till huset på Halmvägen. Dit vi flyttar väldigt snart!!

Orkar inte skriva så mycket mer än så. Jag ser fram emot sommaren när det förhoppningsvis har lugnat ner sig en smula och ordnat sig med det mesta. Vilket påminnde mig om att jag har en del att fixa.... ååå... typiskt!!! Jag hatar att jag alltid har saker att fixa eller personer att jaga för svar om saker och ting eller intyg som ska hit och dit. Kan det ALDRIG bli lugn och ro????????

Inga kommentarer: