tisdag 11 maj 2010

Halmvägen 3

Ta daaaa!! Nu har vi flyttat in! På Halmvägen 3!!

I helgen var det flytt karavan på vägen mellan Lill stugan och Halmvägen. Jag tyckte det var kartonger och möbler högt som lågt för att inte tala om människor. Gud vilken helg det har varit, den är som en dimma. För att vara ironisk så var denna helg ett bra avslut på dessa kaotiska månader från årsskiftet. Fy fan är det enda jag vill säga men det känns så tragiskt att bara uttrycka sig med så tråkiga och egentligen fula ord. Helgen var något som jag än inte kan formulera med ord. Jag ska nu gå ner och lägga mig i soffan och bara titta på TV och slappa. Kanske gnaga på ett äpple eller två..

Jag återkommer om någon dag eller så när jag förhoppningvsis har lite mera energi.

4 kommentarer:

Annsi sa...

Härligt att vara inflyttad!

DET om nåt tar på krafterna (:

Kram på dig //Annsi

En oskriven framtid sa...

Äntligen vännen! Är så glad för er skull att ni äntligen har kommit på plats och att du kan vara på ett och samma ställe att sköta istället för två! Nu kan du dela upp dina sysslor mer efter hur du orkar och vad du ska göra på dagen!

Ett stort stort grattis till ert nya hem!!!! Ringer när det har lugnat ner sig lite för dig!

Massa kramar!

Sara sa...

Vad härligt att ni äntligen har flyttat=) Hoppas dina krafter kommer tillbaks snart!!! Ses snart vännen=) Kram Sara

Trin sa...

Åh äntligen! Jag är så glad för din/er skull att det äntligen är inflyttat! Hoppas bara att du inte är helt slut? Hoppas att vi kan få till en träff så vi kan få se ditt fina hus!
Kram