måndag 26 augusti 2013

Yes !! Trots en nacke som kännts som hackad sallad idag tog jag mig iväg på träningen ikväll. Med en vän! Det var nog tack vare bokningen med vännen som jag hade svårt att stanna hemma. Vilket kan vara både bra och dåligt med en kropp som har vissa begränsningar. Idag blev det bra!

Efter lite mailandes med advokaten behövdes lite avreaktions tid så ett svettigt träningspass var perfekt bot på en del tunga känslor. De finns där än och jag känner stressen krypa fram men just nu känns det okej i alla fall!

Jag ska bara njuta av ännu ett avklarat träningspass, boost till mig! Mumsa på kvälls skålen och sedan duscha. Väl där är jag nog tyvärr så slut att jag hamnat i zombie stadiet. Efter denna mega dag...! 

Men om jag sen tar mina tabletter för att stå ut med värken och allt som hör till ikväll. Så, ja, är det mitt val och jag somnar nöjd ändå. 


Kesella, melon, banan, blåbär och granola.