onsdag 7 augusti 2013

Vad hände?

Min son är stor nu! Herregud! Vad hände?? Första månaderna som en dimma, 6 månaders dagen med tårta och lyckorus för första gången sen han kom. Nu 1 1/2 år senare sitter jag här och ska montera ihop denna och blir halvt förtvivlad av hur fort allt går!?!


Om två veckor börjar han på dagis också! Min stora lilla prins bebis!! Jag älskar att tiden går fort då allt är så underbart roligt att följa i hans utveckling men hjälp vad man inte alltid hinner med känslomässigt! Vart tog min bebis vägen?

Klippt för första gången är han oxå ju!! Hjälp!!

Före min insats som frisör..
Lilla guldlocken..

Och efter... 
Blev det godkänt? ;)


2 kommentarer:

Jelind sa...

Jadu känns som att tiden går ännu fortare när man har barn.
Tycker klippningen blev jättebra!
Jag klippte A häromdagen också.

Jelind sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.