tisdag 20 augusti 2013

Snabbt rullar de på, de första dagarna av vardagen. Fast har inte riktigt koll på vilken dag det är.. Lite mycket som händer. Allt är så kul och spännande med dagis tycker hela familjen! Hoppas det går lika bra när vi ska testa att lämna Ludvig första gången själv.

Har kommit tillbaka tillträningen nu ordentligt. Motivationen är inte helt på topp men nära! Efter ett tufft pass hemma igår, när jag själv inte trodde jag skulle fixa det, så känns det verkligen idag. Fast så värt det!

Imorgon är det träningsdag igen. Jag SKA orka det. Helst vill jag till gymmet men efter denna vilolösa dag får jag se hur kroppen tänker vakna imorgon. Just nu är det ändå ok men då cirkulerar smärtstillande i kroppen. 

Efter gårdagen på dagis, en dålig natts sömn och nästan en hel dag på stan idag är det förväntat att det tar ut sin rätt. 

Jag funderar på att gå "all in" med typen kosttillskott och antioxidant proppade smooties, drycker, bars och liknande i höst.. För att se om det kan hjälpa en stå emot de livsfarliga dagis bakterier som kommer utan tvekan dyka på oss! Jag är så störande mottaglig för bakterier just nu i livet när immunförsvaret inte är på topp. Och i höst vill jag mer än någonsin hålla mig frisk!! 

Nu blir det kvälls mellis. Har ni testat denna? Bovetecrunch chocolate mania, mums!

Inga kommentarer: