måndag 23 november 2009

Vill se snön falla!

Jag längtar efter snön. De vita ängla flingorna som faller till marken och sprider lugn. Jag tycker att snö flingor som faller är det vackraste som finns! Kan sitta och titta ut långa stunder och bara drömma. Önskar jag fick sväva runt bland dem!

Dagarna rullar på, allt för fort trots att jag går och stampar av förtvivlan emellanåt. Ibland känns allt bra, ibland känns allt mindre bra. Jag önskar jag hade ork till att ringa alla vänner oftare. Prata i telefon med dem oftare, bara för att inte tappa den nära kontakten med någr av dem. Fast just nu har jag så lite ork till sådant. Tycker allt annat tar så mycket energi hela tiden.

Har äntligen, efter 8 veckors väntetid...!!! fått mitt intyg för aktivitetsersättnings ansökan. Så nu börjar den andra långa väntan på besked om det. Vilket kan ta upp till cirka tre månader.. Kunde inte komma mer olägligt med tanke på att vi just har köpt hus....! Men det ska ordna sig det med. Skulle aldrig i livet vågat köpa ett hus med M nu om vi inte hade haft våra föräldrar att luta sig mot om det skulle bli kris. Tack för ni ställer upp!!


Huset vi köpt, nu kommer äntligen lite information om det..!! Hehe.. ligger i Lillån på Halmvägen 3. Det är ett 1 ½ plans hus med källare och fristående garage. Vi får tillträde den 18 december och då börjar renoveringsplanerna på allvar! Jag längtar enormt men tror fortfarande inte att det är sant!! Ett eget HUS....! Det är ju typ världens största affär...! Håll tummarna för att allt går bra !

2 kommentarer:

Bettan sa...

Grattis till huset!måste få komma o titta nån dag sen=)

Annsi sa...

Kul med hus :)

Var har ni bott innan..trodde ni bodde i hus redan?

Pussiga julekramar