onsdag 18 november 2009

Önskelista 2009

Det närmar sig ganska snabbt min födelsedag.. ! och därför tänkte jag lägga ut lite bilder på saker som jag önskar mig. Jag tycker det är bättre att önska sig saker så att man får något man vill ha än saker som sen bara ligger och skräpar.. så här kommer lite önskningar!




Bakskål i porslin.


Melaminskålar med plastlock.


Plåtburkar med romantisk blommönster.

Alla dessa saker hittar man på bla http://www.systerlycklig.se/ ,
liknande saker finns också på http://www.countrystyle.se/ .



Andra saker jag önskar mig är;
*En cykel med cykel korg + hjälm
*Presentkort på Plantagen, Ikea eller liknande till nya huset!
*Någon upplevelse, konsert, show
*Kokbok "Mat med tryck i" av Anna Skipper + tryckkokare
*Trädgårdsbok med tips och skötselråd för de vanligaste trädgårdväxterna
*Dans spel till Nintendo Wii
*En lång regn jacka/kappa
*Pengar

Nu ska jag krypa upp i soffan och vänta på Arga Snickarn på tv 3.
Är trött efter en dag med möte på USÖ, samtal med advokaten
och privat träning med Zimba. Tack för mig!

Inga kommentarer: