torsdag 28 augusti 2014

Snark..

Å så trött! Jag är. 

Äter lite kvällis i soffan och längtar till sängen. Ikväll blev det hemmagjort fröknäcke (super lätt!!) med Philadelphia ost och avokado. Gott med en kopp te till. 



Efter middagen idag plockade jag lite plommon, och tittade på alla äpplen jag redan samlat upp.. 


Nu ska orken bara infinna sig (eh? Vaddå? Önsketänkande!) så jag kan göra äppelmos och något skoj av plommonen. Det värsta är ju att detta är bara lite av all frukt som finns kvar i trädgården! Ujuj.. Jag vill ju inte bara kasta resten så... Kom med tips! Eller kom med en kastrull och hjälp mig koka, puttra, skala eller svänga ihop nått gott! 


Vid lunch idag var jag på SOUL Hudvård och plockade ögonbrynen samt färgade ögonfransarna! Har aldrig testat det innan men tänkte det kunde vara lite kul och testa nu innan Pysen (barn nr två) kommer och ja.. Tar upp all tid och ork?! Kanske kan man lura sig själv och andra att se lite piggare ut tänkte jag! :) Blir kul att se imorgon hur det ser ut, nu är jag lite små sotig runt ögonen så ser lite roligt ut.

Nej nu.. Te och halvsova i soffan innan sängdags! 



Inga kommentarer: