fredag 21 september 2012

Kl är halv två och jag är halvt knäckt.

Blir arg på mig själv eller situationen, som gör att jag känner mig så negativ nuförtiden!! Riktigt arg blir jag. För på ett sätt så menas inte de icke positiva orden som något jag verkligen upplever negativt. Det är dock de orden jag tvingats välja för att förklara hur livet och tillvaron är just nu. Som i sin tur gör så att det mesta jag skriver här upplevs son så fruktansvärt negativ och bittert! Fast det i själva verket bara är en sanning jag försöker lägga fram. Inte en tyckasyndomstackarslillatjejen story!

Fredag idag, känns underbart! En tuff vecka börjar närma sig slutet. Mycket roligt har hänt men mycket energi har bränts. Imorgon är det dop vilket jag tycker ska bli jätte roligt! Dock önskar jag att jag typ hade haft tre Parvel fria dagar med typ bara film tittande och några härliga höst promenader alldeles ensam först.. Å kanske några långa sov morgnar! Nu när vi ändå drömmer menar jag...


Efter ett par tuffa timmar med mycket lyft och pyssel med liten. Verkar han nu somna in ute på altanen, vilket gör att jag får pausa min kropp i soffan och blogga av mig lite. Underbart! Välbehövligt för att stanna vid halvt knäckt och inte helt!

Snart kommer M hem och då ska vi åka och fixa det sista inför imorgon. Sen ikväll blir det dukning och sen hoppas jag på några mysiga timmar i soffan med kanske en brasa..

1 kommentar:

Anonym sa...

Parvel morgnar tar jag gärna fler =) Det är så mysigt att få ha honom hos oss-denna lilla solstråle!!
Man blir ju bara så lycklig =)
mormor