måndag 17 september 2012

Det är en smula tungt ännu. Den tyngre perioden verkar ha kommit för att stanna ett tag verkar det som. Lyckades få någon hyfsad bra natt med sömn där ett tag men de senaste två nätterna har varit värre igen. Senaste natten visste jag nog inte riktigt vart jag skulle ta vägen.. Glad att den är över och jag mår bättre!

Idag har det varit en seg dag, mjukis byxor på för första gången på riktigt länge en vardag! Tror dock kroppen behövde det, blir liksom omedvetet en signal att jag ska ta det lugnt. Har faktiskt funkat idag! Har knappt lyft ett finger idag förutom att ta hand om Ludvig.

Veckan är ganska full och idag var min lediga dag. Glad att jag lyckades hålla mig lugn! Kanske i och för sig beror på nattens kramper.. Snart kommer M hem, en timma tidigare för avlastning.

Imorgon är det tjejträff på Öppenvårdsteamet. Ser fram emot det som vanligt!

På onsdag träffa prästen inför lördagens dop. Samt fira en vän på kvällen.

Torsdag frisörbesök och lite annat fix.

Fredag babysång och dukning inför dop.

Lördag Dop!

Söndag babysim.

Check! Check! Check!

Bockar av en dag och en sak i taget så tar man sig igenom denna vecka också. Nu måste jag gå och lyfta upp min förrymda son som rullar runt här i huset och jagar dammråttor!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra kämpat
gör inget om du dippar ibland.
ily
mamsi