tisdag 14 februari 2012

Vi klarade det!!!!! Ingen parvel kom i helgen så vi kunde vara med på våra kära vänners bröllop i lördags!!!

Gissa om jag var lycklig?! Svävade på små moln hela dagen! Nu är det ju tyvärr så att jag får sota för det än.. Trodde det skulle ha börjat ge sig nu men tycker nästan jag bara känner mig risigare än igår.. Om jag skulle skriva allt som var fel just nu skulle listan bli lång och framförallt dö trist! Så jag skippar det, säger bara att jag är en enda stor ris hög just nu. Men allt är värt det! Att vi fick vara med på denna dag betydde oerhört mycket för oss. Så jag är lycklig än!

Tyvärr så måste jag sluta nu då kroppen och knoppen inte orkar blogga mer idag. Jag hoppas jag blir något bättre snabbt så jag kan återkomma hit! Ta hand om er söta som hittat hit igen!

Inga kommentarer: