tisdag 24 juni 2008

Super Nanny, var är du?!

Mmm.. jaha... Tisdag, eller...? (undersöker saken..) Japp, tisdag. Klockan är nu 11.44.
Har precis svarat på ett mejl till min kära Mor. Innan det gav jag mig tusan på att jag minsann skulle cykla lite på min fina eleganta träningscykel här hemma, satte på musiken och började känna basen höja humöret en liiiiten teeny weeny bit. Och så trampade jag, hej och hå!
Hjärtat fick minsann känna basen slå det med... men poff, så orkade jag inte mer än fem-tio minuter, försen allt blev snurrigt och hej så roligt det är med mera värk... Attans också!
Jag som redan provocerat min lilla nacke idag... Huuu..! Så nu sitter jag här och är snurrig,
axlarna uppe i skyn som en försvars manöver. Fast jag vet att det bara blir värre att försöka hälsa på Änglarna med mina axelryckningar, men se en kropp den gör som den själv gör.
Som en 3-åring i trotsåldern... Super Nanny, var är du?!

1 kommentar:

Trin sa...

Hon är här! Ta det lugnt...har vi inte lärt oss det? Kram till dej!