onsdag 25 juni 2008

Present shopping, optikern och kalla fingrar

I förmiddags var jag och min mor på jakt efter lite födelsedags presenter. En till min svärmor och den andra till svärfar. Min sambo fick några samtal om vad de kan tänkas önska sig, vilken värg och form som passar osv.. men tillslut så fann jag mina gåvor! Så nu ligger de här hemma och väntar på att bli adopterade! tjoho... Hoppas bara adoptiv mamman och pappan blir glada..!

Sen var det snabb koll hos optikern, kan nog inte se bättre än vad jag gör nu med linser.. Så skyll inte på mig om det blir fel bokstäver ibland, har lite svårt att se... Hehe..! Måste köpa nya glasögon nu också, de andra var visst fel styrka nu. Konstigt att ögonen bestämmer sig att
ändra syn nu när ekonomin är som minst.. men men de kan väl inte se det ur min synvinkel.. HaHAhAA.. (Japp.. så rolig är jag..!)

Men nu sitter jag här med iskalla fingrar, något fenomen som fler känner igen???
Ska ta och snooza lite så jag förhoppningsvis är mindre snurrig sen vid middagen!

Tack och adjö för mig!

Inga kommentarer: