lördag 28 juni 2008

Lördag

Idag har jag kört grävmaskin för första gången! Tjoho! det var kul! en liten bobcat var det, kan dock inte namnge exagt vilken modell, det kommer senare.. Sen rattade jag även traktorn med släp en sväng, men inget att skryta med för det var ingen backning för min del... Hehe...

Nu håller jag på att göra mig klar för grillfest hos min kära H, skoj skoj!!
Känner dock av blåsten ute idag och maskinkörandet... ack ack, sicket liv..
men de finns alltid de som har det värre! Så får väl döva mina smärtor med vin.......

Imorgon är det Boda Borg i Karlskoga som gäller.....................
Hallelulja vad jag oroar mig för det. Hur faaaan ska det gå???
Levande kommer jag väl ta mig därifrån men frågan är om jag verkligen
vill vara levande då..... Hjälp....
Men jag ska försöka leva enligt mitt nya Jag, säga som det är, och INTE
bita ihop och göra allt ändå.. Håll tummarna för mig!

2 kommentarer:

Trin sa...

Ha så trevligt i kväll och i morgon gumman! Och kom ihåg DOSERA!Kram!

Anonym sa...

Hej! =)