måndag 14 april 2014

Vad gör man när klockan är 03.28 och man inte somnat än..? Det känns långt till morgonen när man inte kan sova men samtidigt kort när man inte vill något hellre än att sova.

Nacken skriker av värk. Piller efter piller men inget ville hjälpa just nu. Bara att acceptera.

Så mycket som ska kluras ut i livet just nu. Mötet i fredags gick bra på det viset att handläggaren förstod och var så behjälplig hon kunde men det kommer ta några veckor till innan det lugnat sig lite. Sen är det bara att försöka inse och acceptera att det kommer ta betydligt längre tid än så innan det blir något lugn och ro i livet med myndigheter som chef.

Jag vill ha en ny blogg... Ny adress som är bättre, lättare, mer passande. Så det skulle kännas mer matchande liksom, med mig! Tips?

De senaste månaderna har jag drömt så intensivt om att få resa. Att få åka på en weekend till något varmare ställe och bara få njuta, andas, känna mig lite fri! Ååå som jag drömmer om det... Så om någon vet var man typ kan tävla om en resa till värmen, please let me know!! Eller anmäl mig!!

Nehe.. Snart är klockan fyra.... Morgontimmar. Jag ska vara på arbetsträningen kl 09.00.... Hm... Och är påsk pysseldag då (idag!) och som jag sett fram emot det, eller gör! Men ärligt, känns ju otroligt om jag skulle orka med det idag. Efter denna natt.. Ingen smärtlindring än och noll sömn. Ett piller till och sen borde min kropp sova men då vaknar den nog inte klockan sju när klockan vill väcka en.... Ska man vara vaken tills dess istället eller?

Inga kommentarer: