tisdag 31 januari 2012

Ännu en dag närmare..

Idag bestämde jag mig för att ha en hemma dag. Inte röra bilen ur garaget! Nix!

Jag har dock väldigt svårt för att hålla mig lugn, vila och bara vara. Blir så rastlös fort! Idag gick det dock rätt bra tycker jag, lyckades i alla fall hålla mig hemma hela (nästan) dagen. Undantaget var när jag nu på kvällen åkte och hämtade hem lilla vovven från mina föräldrar. Han har huserat där över dagen.

Så efter en mys frukost i soffan med tvn på, den brukar oftast vara avstängd dagtid här.. Så klurade jag på vad jag skulle göra idag, hemma. Tjae.. jag varvade lite små plock med att bädda rent i sängen och tvätta de smutsiga lakanen samt att plocka upp alla bebis kläder i en trådback. Oj vad kläder vi har redan!! Massor!! Tack alla ni som lånat ut, gett bort eller köpt något nytt till oss redan! Vi behöver INTE fler bebis kläder i storlek 50- 56 kan jag säga....

Kändes mysigt att plocka upp alla kläder nu. De har legat i påsar innan. Konstigt var det men mysigt, man längtar ju en del...

Å egentligen skulle jag vilja skriva mera nu. Berätta saker på ett roligare sätt också, just nu känns det mer som att jag bara punktar ner dötrist information.. Hehe.. Mår tyvärr inget vidare så jag har ingen vidare ork eller fantasi. Kroppen värker, jag mår illa och huvudet bultar. Ryggen, ja det känns som om jag bara väntar på det där ryggskottet som borde komma när som helst.. Tröttheten gör att jag inte vet ut eller in. Jag gråter lätt som en plätt över nått jag inte ens minns. Känner mig allmänt förvirrad och vet inte vad det är för dag eller om jag missat att stänga av något viktigt eller ringt något samtal eller gud vad vet jag.

Hm.. kom just på i denna stund att jag glömt tvätten i maskinen.... undra hur skrynklig den är nu..? Får avrunda här med att säga att.. ja vad då egentligen?

Jag återkommer ! =)

Inga kommentarer: