lördag 3 juli 2010

Idag kommer han hem!

Idag kommer älskling hem! Det ska bli så skööönt att bli två igen!! Fast jag har haft det ganska bra själv också, skönt för som en omväxling det är ju bara den där baksidan med att jag jämt blir så slut när han är borta. I vanligt fall kan man ju dela på sysslorna men då ska jag göra allt själv. Så idag blir vi två igen! Härligt!

Sommarvärmen är här för fullt och jag älskar det! Jag ÄLSKAR när solen lyser med sina klara strålar ner på mig och min kropp. Den värmen som borrar in sig djupt in under mitt skin gör mig så välmående och hel så jag ibland tror jag svävar. Att värme kan ha sådan läkande kraft är helt makalöst. Värken finns givetvis där, hela tiden, som alltid men när solen skiner på min kropp blir jag i alla fall lite mjukare och slappnar av en smula.

På sista tiden, de senaste månaderna, har värken varit för j*vlig. Det beror nog mest på utmattningen efter de helvetiska månaderna efter nyår och avsaknaden av massage. Den är jag nästan beroende av för att hålla min kropp i trim. Jag har inte sovit något vidare på länge för jag vaknar hela tiden av att jag måste ändra ställning för det värker. På morgnarna tror jag att hela nacken ska gå av bara jag rör mig på väg upp ur sängen. Det är ingen vidare skön känsla men den avtar sakta men säkert när jag smyger igång. Så att stressa upp mig på morgonen är att väcka den björn som sover. Typ. Fast skillnaden är väl att björnen är väl dunderstark när han blir arg, jag är klenare än en harkrank.

Nu ska jag ta och kila ut i värmen ett slag!

Inga kommentarer: