fredag 1 mars 2013

Äntligen är just denna fredag här!

Som jag längtat! Räknat ner och känt som att denna fredag aldrig skulle komma. Nu är den här! Och solen skiner med och takdroppet visar att våren är på väg! Kan det bli bättre?

På måndag kommer Magnus att vara hemma och vara pappa ledig. Så himla underbart! Ledig måndag, tisdag och börjar senare på onsdagen. Torsdagar kommer fortfarande mormor. Vilka ljuvliga veckor jag har framför mig! Kanske börjar livet bli lättare igen! Kanske jag kan hitta tillbaka till mig själv en stund? Kanske kan jag uppleva föräldraskapet på ett helt nytt sätt nu när allt inte bara blir så tungt!

Och efter dessa två (tre?) tok intensiva veckor när Magnus jobbat massor. Är det ljuvlig medicin för själen att få andas ut i solsken!

Som jag längtat. Nu är du här underbara fredag!