måndag 4 februari 2013

Tips någon?

Åå det är så jobbigt när man brinner av ideér och iver men orken sätter stort STOPP...!! Frustration är ordet då! Vill stampa och fräsa som en ilsken tjur!

Hur ska man göra när jag VILL försöka genomföra alla mina ideér men orken envist varje gång sätter stopp för mig innan jag ens hunnit börja?!

Frustrationen lägger sig som en rävsax runt magen och jag blir arg. Jag vill så mycket men kan inte med mina egna ögon se hur jag någonsin ska kunna lyckas. Hur jag någonsin ska kunna ta mig ur detta hamsterhjul av trötthet. Jag vill i alla fall tro att det fortfarande är sviter efter utbrändheten. Att all denna trötthet inte bara beror på min skada, utan att den på sikt ska kunna bli bättre. Jag hoppas i alla fall envist på det!

Men jag vet bara inte HUR I HELA FRIDENS NAMN jag ska komma dit?!

Stressen över att åren bara går gör mig gråhårig snabbare än snö smälter i solsken....

Inga kommentarer: