onsdag 7 november 2012

Dags att vakna

Ligger i sängen och lyssnar på hur liten glatt pratar i sin säng. Vi försöker vakna båda två, eller ja.. Mest jag.

Om några timmar ska jag till läkarn och kolla upp lite värden. En helt underbar vän lämnar sitt jobb och kommer hit och tar hand om Ludvig då. Så jag kan fokusera på mig själv. Hade jag mått bättre hade han kunnat följa med mig men i dagsläget skulle det inte gå så bra.

Vad skulle man göra utan underbara vänner? Jag kan knappt förstå hur tacksam man kan känna sig! Och det där med att inte ta emot hjälp när man kan få den, ja det lade jag ner för länge sen!

I eftermiddag är det bvc dags också. Ska bli roligt att väga och mäta. Fast mest ser jag fram emot att få reda ut ett och annat frågetecken kring mat, ledsen och kinkig bebis, tänder, separationsångest och diverse annat smått och gott!

Så fullt upp idag. M har jour och vet att han lätt kan bli hem kallad idag.

Nix, nu ska vi gå upp! God morgon världen!


Ps. TACK för kramarna! Det värmer! <3

Inga kommentarer: