onsdag 8 januari 2014

Nytt år, ny plats! 


Första riktiga vardagen för mig. Idag börjar jag arbetsträna på Pauluns Deli i Saluhallen. Står och väntar på min arbetskonsulent som ska möta upp idag.

Efter veckor av förkylnings dilemman har jag också äntligen blivit kry nog att träna igen. Hallelulja!!

Vardagen drog igång som vanligt med ytterligare strul från fkassan. Jag längtar till den dag jag slipper dem!!!! Å vad jag längtar obeskrivligt mycket!

Då det var januari nu och slut på röda dagar har tankarna kring tvistemålet och advokaten startats upp igen. Känns så där.

Jullovet var exakt vad jag behövde för efter en tok intensiv höst är jag nu laddad med lite ny kraft. Vilket kan behövas då jag tror detta blir en intensiv vår!

Nej nu är han lite sen... Tar å traskar in själv nu! 

Inga kommentarer: