söndag 19 juni 2011

Pimpad bil!!

Idag har det hänt något riktigt skoj! Jag är så nöjd! Det är bara så fränt! Bildbevis kommer...

Sitter här och väntar på att sambon ska komma hem så ska vi snart åka till Manillagatan och äta lite söndags middag. Trevligt!

Helgen flyger på som vanligt, längtar till veckorna nu. Jag har så mycket skoj på gång. Efter mötet med försäkringskassan i veckan så känner jag hur spännande allt är. Arbetsträning med något som faktiskt är på riktigt! Inte bara praktik eller bli inslussad på något ställe för att pyssla med saker som inte direkt betyder något. Njea.. känner mig liksom färdig med sådant.

Nu märker jag dock att jag inte riktigt har koll på vad jag skriver och jag suddar typ hela tiden ... så dags att lägga ner. Att sitta vid datorn en längre stund är fortfarande svårt. Vi hörs mina vänner!

1 kommentar:

Anns sa...

Hittade hit idag, var längesen nu. Tänker på dig ofta och hoppas du har det bra. Hoppas vi kan ses i augusti, det vore riktigt roligt! Kram!